شناسهٔ خبر: 83138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار:

پروژه چهارخطه بیله سوار-گرمی در حال اجراست

اردبیل کد22 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت: پروژه چهارخطه بیله سوار- گرمی در محدوده شهرستان بیله سوار درحال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، توحید عالی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار با اعلام این مطلب افزود: قطعات بلامعارض در محدوده شهرستان بیله سوار پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی که تحت پیمان موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا می باشد مشخص و تحویل پیمانکار گردیده و در حال اجراست.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بیله سوار بعنوان قطب کشاورزی شمالغرب کشور و دروازه ورود به قفقاز محسوب می شود ، نیاز به جاده ای چهارخطه با مشخصات استاندارد دارد که با عنایت مسئولین استانی، شهرستانی و نماینده  مجلس و با پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی استان ، روند اجرایی تسریع یافته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار اظهار داشت: طول مسیر موردپیمان قرارگاه خاتم الانبیا  از سه راه گوگ تپه تا گرمی بطول ۳۸.۵ کیلومتر بوده که ۲۶ کیلومتر تا انتهای پل انجیرلو درحوزه شهرستان بیله سوار بوده و کل مشخصات پروژه شامل ۲،۷۷۰،۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۱،۲۴۶،۰۰۰ مترمکعب خاکریزی، عملیات فولادی ، عملیات بتن ریزی ، قطعات بتنی پیش ساخته ، زیراساس ، اساس و آسفالت خواهد بود.

عالی پور ادامه داد: تجهیز کارگاه پیمانکار پروژه در محل روستای اکبرداود در حال انجام و کلیه امکانات راهسازی و اسکان کارگاهی در این محل در حال تکمیل می باشد.

وی گفت : هم اکنون خاکبرداری قطعه بلامعارض از سه راه خروسلو به طرف روستای جهانخانملو توسط پیمانکار در حال اجراست و از دستگاههای اجرایی که تاسیسات معارض واقع در سایر قطعات مسیر پروژه دارند می خواهیم تا جهت تسریع درعملیات اجرایی پروژه با همکاری نسبت به رفع آن اقدام کنند.