شناسهٔ خبر: 83335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری پروژه های راه و شهرسازی انجام شد:

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نطنز

بازدید دکتر قادی قران ازنطنز ،اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان نطنز، از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان بازدید بعمل آورد و در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها رهنمودهای لازم را ارئه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این سفر نیم‌روزی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ نطنز، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.  

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه بازدید از جاده بادرودکاشان، این محور را یکی از راه‌های پرخطر محورهای مواصلاتی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای احداث باند دوم محورمواصلاتی بادرودکاشان انجام شده و خوشبختانه بخش زیادی از این پروژه انجام شده است.  

وی افزود: باند دوم جاده کاشان - بادرود به طول ۵۳ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در حوزه کاشان و ۱۸ کیلومتر آن در حوزه نطنز قرار دارد. که از کل  ۱۸ کیلومتر باند دوم این محور، ۱۰ کیلومتر آن توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به واسطه شرکت پیمانکاری احداث شد که درخصوص رفع مشکلات وارده تدابیر لازم اندیشیده شد.  و هشت کیلومتر باقیمانده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان احداث شده است و به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحویل شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در خصوص مشکلاتی که برای آن ۱۰ کیلومتر پیش آمده است پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و مقرر است پیمانکار فعلی مراتب تحویل و تحول را انجام دهد تا پروژه به پیمانکار جدید جهت اجرای کار واگذار شود.  

وی با بیان اینکه جاده بادرود- کاشان یکی از پر رفت و آمدترین محورهای منطقه بوده و مسیر جاده ترانزیت تهران- بندرعباس نیز محسوب می‌شود، جهت تسریع اجرای پروژه‌ ورفع موانع و مشکلات، رهنمودهای لازم را ارئه نمود. و ابزاز امیدواری کرد با افتتاح و بهره‌برداری از این محور تصادفات در این جاده به میزان قابل توجهی کاهش یابد.  

قاری‌قران طی سفر به شهرستان نطنز و در نشستی که با حضور نماینده مردم شریف نطنز در مجل‌شورای‌اسلامی، فرماندار و شورای اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد: مسائل و مشکلات پیرامون پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان، مشکلات "جاده خالدآبادده آباد"، "جاده بادرودنطنز"، ایجاد شهرک جدید و مسکن را مورد بررسی قرار داد.