شناسهٔ خبر: 83373 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

  معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد

صدور حواله ۵۳۰۰۰ حلقه لاستیک ناوگان برون‌شهری در سیستان و بلوچستان با نرخ مصوب

توزیع لاستیک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: حواله ۵۳ هزار و ۷۰۲ حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال ۹۷ تا پایان خردادماه سال جاری با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق عاملین مجاز فروش انجام می شود، اظهار داشت: تا کنون تعداد ۶۶ هزار و ۶۴۶ فقره لاستیک جهت توزیع در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باری و مسافری برون شهری استان توسط سازمان صمت تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ دفتر نمایندگی فروش لاستیک در سطح استان گفت: برای دریافت لاستیک، پس از اختصاص سهیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان خود حواله لاستیک مورد نیاز را دریافت می کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع اقلام مورد نیاز رانندگان با نرخ مصوب، بیان کرد: با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل تاکنون ۱۳ پرونده تخلف برای عاملان فروش لاستیک این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان تشکیل و مراتب برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارجاع داده شد.

باقری عدم تحویل لاستیک به متقاضیان دارنده حواله را عمده تخلفات ثبت شده در این زمینه برشمرد و تاکید کرد: نظارت میدانی دقیق بر شیوه توزیع، عرضه و قیمت فروش لاستیک و همچنین بازرسی از واحدهای مربوطه و انبارهای محل نگهداری از اولویت کاری این اداره کل است.