شناسهٔ خبر: 83389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد

افزایش سه میلیارد تومانی اعتبارات نقدی حوزه بازآفرینی شهری قزوین در سال جاری

2.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به افزایش سه میلیارد تومانی اعتبارات نقدی حوزه بازآفرینی این استان در اسال جاری گفت: این اعتبارات در قالب طرح ها و پروژه های متنوع در محلات هدف استان هزینه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ابراهیم مبارک قدم در جلسه اعتبارات حوزه بازآفرینی که در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد، با اشاره به اعتبارات ۱۰ میلیاردی در سال ۹۸ در حوزه بازآفرینی گفت: این اعتبارات در قالب تفاهم نامه با دستگاه ها و همچنین به صورت مستقیم از سوی راه و شهرسازی به عنوان مجری طرح در حال جذب است.

وی افزود: این اعتبارات به صورت نقدی و اسناد خزانه است که هنوز بخشی از آن توسط دستگاه ها جذب نشده امیدواریم که در اولین فرصت اقدامات مربوط به جذب این اعتبارات که برای پروژه های تعریف شده در سال ۹۸ است انجام شود.

مبارک قدم با اشاره به گستردگی حوزه بازآفرینی شهری در محلات ناکارآمد و بافت های فرسوده و محلات تاریخی عنوان کرد: این اعتبارات در قالب طرح ها و پروژه های متنوع در محلات هدف برای شهرهای استان هزینه می‌شود.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان همچنین تاکید کرد: بخش نقدی این اعتبارات در سال ۹۹ سه میلیارد تومان افزایش داشته که برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جذب آن در حال انجام است.