شناسهٔ خبر: 83538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی استان اصفهان خبر داد

آغاز عملیات روسازی راه های روستایی شهرستان نایین

IMG-20200722-WA0021.jpg سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: عملیات روسازی راه های روستایی شهرستان نایین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ﴿اصفهان﴾ سعید خدابخشی اظهار کرد: عملیات اجرایی روسازی ۱۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نایین شامل روستاهای صالح آباد، صفی آباد،حسین آباد،جلال آباد و نوبهار آغاز شده است.

وی اعتبار اجرای این پروژه را بالغ بر ۳۰  میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: این پروژه که از سال ۹۸ آغاز شده بود در سال ۹۹ به پایان می رسد.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ارتقای تردد ایمنی کاربران، افزایش رفاه و رضایتمندی مردم ساکن در روستاها از اهداف این طرح به شمار می آید.

استان اصفهان مجموعا" دارای ۵۹۲۱ کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار حدود ۴۲۵۰ کیلومتر راههای آسفالته و ۲۷۱ کیلومتر راه شوسه و ۱۴۰۰ کیلومتر راه خاکی می باشد که با توجه به سیاست وزارت راه و شهر سازی در سال ۹۹ کلیه وظایف مربوط به ساخت راه‌های روستایی از اداره کل راه و شهر سازی منفک و به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای منتقل شد.