شناسهٔ خبر: 83593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار ودیگر مسئولان استانی برگزار شد

آیین واگذاری زمین جهت احداث ۳۷۴ واحد مسکونی در شهر کامیاران

واگذاری زمین در مراسمی با حضور استاندار کردستان ، نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس ،ثابتی مدیرکل راه وشهرسازی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی شهرستانی پروژه ساخت ۳۷۴ واحد مسکونی در کامیاران کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) ؛  بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت:  زمین مورد نیاز ساخت این ۳۷۴ واحد ۱۴۸ قطعه است که ۵۳ قطعه آن جهت احداث ۱۰۶ واحد مسکن روحانیون به مرکز بزرگ ،  ۱۸ قطعه جهت احداث ۵۴ واحد مسکن اقشار کم در آمد به بنیاد مسکن ، ۴۴  قطعه جهت احداث ۸۸ واحد مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران به بنیاد شهید ، ۹ قطعه جهت احداث ۵۴ واحد مسکن محرومین به کمیته امداد و ۲۴ قطعه جهت احداث ۷۲ واحد مسکن مشاغل آزاد به تعاونی مسکن مهر شماره ۹ کامیاران  توسط راه وشهرسازی به منظور احداث واگذار شده است. استاندار کردستان خاطر نشان کرد :  تصمیم بر این است تا بر اساس نیاز در جهت احداث واحدهای مسکونی توسط تعاونی هایی که مشکل ندارند اقدام شود.

وی نیاز به مسکن را یکی از دغدغه های مردم عنوان کرد و گفت :  در راستای حل این مشکل ضمن ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مختلف نهایت تلاش را بکار خواهیم گرفت تا دغدغه مردم را برطرف نماییم و خوشبختانه امروز در کامیاران کار احداث ۳۷۴ واحد مسکونی در سایت ۲۴۰۰ واحد مسکونی آغاز می شود که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

گفتنی است این ۳۷۴ واحد در محل سایت ۲۴۰۰ واحدی مسکن مهر ژوان واقع در روبروی بیار که از زمینهای راه وشهرسازی می باشد احداث می شود.