شناسهٔ خبر: 83625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی

تخصیص زمین برای مسکن فرهنگیان استان / تعیین تکلیف پروژه ۱۲۰واحدی شهر مهاجران

Capture (Copy) (Copy).PNG زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان استان در قالب طرح اقدام ملی تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مرکزی)، با حضور مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون املاک وحقوقی اداره کل راه وشهر سازی و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شازند از زمین‌های قابل واگذاری به اداره آموزش و پرورش استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن بازدید میدانی بعمل آمد.

احمد مرزبان با اعلام این خبر افزود: با توجه به تفاهم نامه فیمابین وزارت راه وشهر سازی و وزارت آموزش وپرورش در خصوص تامین مسکن فرهنگیان در قالب طرح اقدام ملی مسکن این موضوع در دستور کار این اداره کل قرار دارد و دراین خصوص  بازدیدی از اراضی دولتی این اداره کل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان  ازشهر جدید مهاجران صورت پذیرفت.

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی درخصوص نتایج این بازدید بیان داشت: در این بازدید مقرر شدپس از تکمیل وثبت نام فرهنگیان متقاضی دراین طرح واعلام آموزش وپرورش استان به اداره کل راه وشهرسازی بررسی و استعلام های لازم دراین خصوص صورت پذیرفته و این اداره کل جهت احداث حدود ۲۲۰ واحد مسکونی از طریق تعاونی مسکن فرهنگیان استان ، زمین مورد نیاز را اختصاص دهد.

همچنین دراین بازدید مدیر کل راه وشهرسازی دستورات لازم در رابطه با تعیین تکلیف قطعه زمین واگذاری در شهر مهاجران به تعاونی مسکن فرهنگیان موسوم به (پروژه ۱۲۰ واحدی ) که در سنوات گذشته واگذار گردیده را صادر کردند تا در جلسه ای با حضور نمایندگان طرفین و  پیمانکار پروژه نحوه پرداخت مطالبات پیمانکار و استرداد عرصه دولت  و واگذاری مجدد آن درقالب طرح اقدام ملی مورد بررسی قرار گیرد