شناسهٔ خبر: 83646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای منظر آرایی و زیباسازی جاده های مازندران صورت پذیرفت: در راستای منظر آرایی و زیباسازی جاده های مازندران صورت پذیرفت:

رنگ آمیزی نیوجرسی ها در جاده های مازندران

رنگ آمیزی نیوجرسی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از رنگ آمیزی نیوجرسی های(حفاظ های میانی )جاده های این استان با هدف ارتقای سطح کیفی راه و منظر آرایی جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) عباسعلی نجفی اظهار داشت:در راستای چشم اندازهای زیبا و جلب رضایت کاربران جاده ای این اداره کل در پی اقدامی ضربتی نسبت به رنگ آمیزی و ساماندهی نیوجرسی راههای سطح استان اقدام کرد.

 وی افزود: رنگ آمیزی نیوجرسی ها علاوه بر زیباسازی به منظور ارتقاء ایمنی خودرو های عبوری و جلوگیری از سوانح رانندگی به ویژه در شب موثر بوده که این مهم در جهت ارتقاءسطح کیفیت خدمات مطلوب به کاربران  و تامین رفاه حال آنها و زیباسازی فضاهای راههای برون شهری نقش بسزایی دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه به طرح جابه جایی نیوجرسی به جای گاردریل در محورهای استان اشاره و خاطر نشان ساخت: نیوجرسی  به گونه ای طراحی شده که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آنها وارد می‌شود و درعین حال، مانع عبور خودرو به مسیر کناری می گردد و خودروها به راحتی در مسیر تعین شده تردد می‌نمایند و همین امر باعث تسهیل در عبور و مرور خواهد شد.

گفتنی است : عملیات رنگ آمیزی نیوجرسی در راستای طرح ضربتی راهداری محوری استان نیز در حال اجرا است.