شناسهٔ خبر: 83676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۹۵۰ مترمربع از اراضی دولتی محمدیه همدان رفع تصرف شد

سرهنگ چراغی- همدان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف ۹۵۰ مترمربع از اراضی دولتی این استان در محمدیه خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) حمید چراغی بیان کرد: این کار در راستای حفظ حقوق بیت المال با قلع وقمع ۹۵۰ متر مربع زمین به ارزش حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در کوی محمدیه انجام شده است.

وی یادآور شد:  یگان حفاظت اراضی با حمایت دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی استان برخوردی قاطع و جدی با متصرفین خواهند داشت و اجازه تصرف اراضی دولتی را به سودجویان و زمین خواران نخواهند داد .

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و   حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت : شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت این اداره کل اعلام کنند.

سرهنگ چراغی از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه وشهرسازی بگیرند  و از خرید هر گونه زمین فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند چرا که با حکم مراجع قضایی با اشخاص خاطی به شدت برخورد قانونی خواهد شد .