شناسهٔ خبر: 83750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و رانندگان

ورود اطلاعات ۴۸ مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی خوزستان در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی

مجتمع خدماتی رفاهی مسئول دفتر خدمات سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از قابل مشاهده بودن اطلاعات ۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و رانندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، سیدسعید موسوی، اظهار کرد: اپلیکیشن معرفی و اطلاع رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با هدف بالا بردن کیفیت و سهولت استفاده از اماكن مذكور، برای استفاده کنندگان از شبکه جاده ای طراحی و در نیمه دوم تیرماه سال جاری منتشر شد.

وی با بیان اینکه این اپلیكشن حاوی اطلاعات موقعیت مكانی در طول شبكه راه‌های كشور و عناصر و كاربری‌ها و خدمات قابل ارائه در این اماکن است، افزود: استان خوزستان از ۴۸  مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال و در حال بهره برداری برخوردار است که اطلاعات این مجتمع ها در این برنامه قابل مشاهده می باشد.

مسئول دفتر خدمات سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، معرفی مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، موقعیت مکانی، امکانات موجود در مجتمع‌ها، تصاویر بخش‌های مختلف این اماکن، مشخصات مدیر و نحوه ارتباط با وی، همچنین امکاناتی از قبیل ثبت و پیگیری شکایت، شماره تلفن‌های ضروری سفر و اوقات شرعی از جمله اطلاعات موجود در این اپلیکیشن عنوان کرد.

موسوی اذعان کرد: مسافران و رانندگان برای نصب این اپلیكشن بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌توانند ازطریق آدرس‌‌های https://restareas.rmto.ir/ و   https://cafebazaar.ir/app/ir.hsdp.setorg.midwayserricearea  اقدام کنند.