شناسهٔ خبر: 83803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای چهار و نیم کیلومتر گاردریل در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

س و ب - نصب گاردریل.JPG رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از نصب و اجرای گاردریل در جمعاً بیش از چهار و نیم کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در چهار ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان) امین سنچولی افزود: همکاران ما در چهار ماهه سال جاری علاوه بر نصب و اجرای گارد ریل، نسبت به ایجاد سیستم روشنایی کمربندی زاهدان به طول ۲ کیلومتر و همچنین نصب ۲۳ عدد چراغ چشمک زن سولار در محورهای مواصلاتی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اقدام کردند.

وی افزود: اجرای ۲۵۴ کیلومتر شیار لرزاننده طولی و جمعاً ۲۲ کیلومتر شیار لرزاننده عرضی، و همچنین رنگ آمیزی و آشکار سازی ۱۵۰ عدد حفاظ نیوجرسی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مدت در حوزه ایمنی و حریم راه بوده است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش و همت همکاران ما بر ارتقای ضریب ایمنی راه ها و  فرهنگ سازی به منظور تأمین شرایط سفر های جاده ای مطمئن و روان قرار دارد.