شناسهٔ خبر: 83954 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد

تحقق تقویت اعتماد عمومی، انسجام‌بخشی و امیدآفرینی با فعالیت خبرنگاران

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، در پیامی این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن متن این پیام، به این شرح است: در روزهایی به سر می‌بریم که نیاز جهانی انسان به همدلی، همراهی و بسیج آگاهانه تک‌تک افراد جامعه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در این دوران پرهیاهو رسالت برخی از اقشار در آگاهی‌بخشی و تابانیدن نور همدلی بیش از دیگران است و این رسالت تمامی مردان و زنانی است که در جبهه حقیقت با قلم به مبارزه ناآگاهی و شر می‌روند.

امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت تلاش‌های مجدانه شما در مبارزه با جهل، ناآگاهی و بی‌خبری عمومی نمایان است و مسئولیت اجتماعی عظیمی که در آگاهی‌بخشی شفاف و تلاش برای افزایش سواد رسانهای مخاطبان در مهار چرخه انتقال بیماری کرونا و راه‌های مبارزه با آن بر دوش داشتید رخ نموده است.

تقویت اعتماد عمومی، انسجام بخشی، امیدآفرینی و پرهیز از نا امیدی تنها بخشی از رسالت عظیم شما در ماه های گذشته بود و امروز ۱۷ مرداد مبارک روزی است به نام شما تا تلاش‌های بی‌نظیر شما در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی را ارج نهیم.

از خداوند متعال برای شما و خانواده های محترمتان طلب سلامتی، آرامش و موفقیت بیش از پیش دارم.