شناسهٔ خبر: 83961 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک ریاست محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت فرارسیدن «روز خبر نگار»

سید رضا حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد‌ماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن اين پيام آمده است:

《 نون و القلم و ما یسطرون 》
{ سوگند به قلم و آنچه می نویسد}( سوره قلم آیه ۱ )

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه احساس امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه دارند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

رسالت اصحاب رسانه بسیار حائز اهمیت است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

 لذا بر خود وظیفه می‌دانم   از زحمات و تلاش‌ جمیع  اصحاب رسانه که چشم بینا  و گوش شنوا  و زبان فصیح  جامعه هستند،  بالاخص خبرنگاران عزیزی که در راستای انعکاس دستاوردها،توانمندی ها و اقدامات خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و همچنین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سهیم بوده‌اند تشکر نموده و فرا رسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به محضر همه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم تبریک عرض می‌نمایم.