شناسهٔ خبر: 8401 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نشست کمیته تامین مالی و سرمایه‌گذاری انجمن جهانی راه در تهران برگزار شد

همایش ppp در حمل و نقل نشست کمیته تامین مالی و سرمایه گذاری انجمن جهانی راه PIARC برای نهایی کردن گزارش دوره‌ای پنجساله خود جهت انضمام در راهبردهای جامع PIARC ۲۰۱۵ تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ بر این اساس با دعوتی که مدیرکل دفتر مشارکت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی ایران در جلسه قبلی کمیته در کشور اسپانیا از اعضا داشت جلسه تخصصی دوره‌ای کمیته در روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در تهران و در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

مهمانان شرکت کننده عضو کمیته مدیران کل یا نمایندگان تامین مالی و سرمایه گذاری سازمان‌های راهداری و راهسازی کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، اتریش، مجارستان، هلند، فرانسه، ژاپن و نیکاراگوئه در این نشست حضور داشتند.

در راستای استفاده از حضور اعضای این کمیته در ایران همایش تخصصی تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی حمل و نقل نیز روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و جرالدو گاویلانس معاون مرکز مطالعات اقتصادی وزارت حمل و نقل اسپانیا و فابیر پاسکوالی مدیر دفتر فاینانس وزارت حمل و نقل ایتالیا و راکس والکر رئیس اداره مشارکت عمومی و خصوصی وزارت حمل و نقل اتریش تجربیات کشورهای خود را در این حوزه تشریح کردند. همچنین پنلی نیز برای پاسخگویی به سئوالات برگزار می‌شود.

وزير راه و شهرسازی ۳۰ شهریور ماه ۹۳ در حكمی داود كشاورزيان را به عنوان نماينده اول ايران در انجمن جهانی راه (پيارک) منصوب كرد./

نظر شما