شناسهٔ خبر: 84103 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد

مهلت ۱۵ روزه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن برای واریز مبلغ اولیه/ حذف افراد در صورت عدم واریز آورده در موعد مقرر

اقدام ملی مسکن 4.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ۱۵ روز برای واریز مبلغ اولیه فرصت دارند، گفت: افراد در صورت عدم واریز آورده در موعد مقرر از این طرح حذف خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، علی اصغر کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تا امروز برای ۳۹۱ مورد از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان افتتاح حساب صورت گرفته و از این تعداد تا این لحظه ۷۷ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را به حساب مذکور واریز نموده اند.

وی خاطر نشان کرد:  ثبت نام شدگان مذکور هم اکنون در حال پالایش و تأیید اولیه هستند و در صورت تأیید نهایی برای آنان پیامک مبنی بر افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه( ۴۰ میلیون تومان) ارسال خواهد شد. متقاضیان ۱۵ روز جهت واریز مبلغ اولیه فرصت دارند که در صورت عدم واریز این مبلغ از لیست متقاضیان حذف می گردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به رد درخواست ,حذف و انصراف ۹۹۱ نفر از متقاضیان تا این لحظه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های  نهایی، متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می‌شوند و در صورتی‌که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کاظمی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام احداث هزار و ۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده است که تا این لحظه ثبت‌نام ۱۲هزار و ۸۲۹ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان به انجام رسیده است که از این تعداد پنج هزار و ۳۷۸ مورد در انتظار تأیید نهایی،  پنج هزار و ۶۳۷ مورد در انتظار بررسی، ۱۳۴ نفر در انتظار دریافت تأیید، ۱۱۸ نفر در انتظار افتتاح حساب و ۱۰۱ مورد نیاز به اصلاح مدارک دارند.