شناسهٔ خبر: 84105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان خبرداد:

معرفی متقاضیان طرح اقدام ملی به دفاتر پیشخوان شهرهای استان

00.jpg مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی برای تکمیل پرونده به دفاتر پیشخوان شهرهای محل سکونت خود معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مهندس رضا خالقی ضمن بازدید از دفاتر پیشخوان سطح شهر خرم آباد اظهار داشت: ثبت‌نام برای طرح اقدام ملی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار خانوار خرم‌آباد، بروجرد و دورود از طریق تفاهم‌نامه‌ای که با دفاتر پیشخوان به عنوان کارگزاری تشکیل پرونده فیزیکی متقاضیان و احراز هویت آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در خرم‌آباد ۳۳ دفتر پیشخوان، در بروجرد ۱۸ دفتر و در دورود ۷ دفتر پیشخوان برای انجام این کار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: از طریق این دفاتر برای تمامی ثبت‌نام کنندگان تاییدشده و غیر تایید شده پیامکی فرستاده شده و تاریخ حضور آنها در این دفاتر به آنان اطلاع‌رسانی شده است تا شرایط وضعیت فاصله اجتماعی و پروتکل‎های بهداشتی در این شرایط کرونا رعایت شود.

خالقی اظهار داشت: متقاضیان در تاریخ‎های تعیین شده با در دست داشتن مدارکی که در سامانه بارگزاری کردند به این دفاتر پیشخوان مراجعه تا استعلام فرم جیم و سایر استعلامات لازم انجام شود.

وی افزود: پس از تکمیل، پرونده به اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال می‌شود و افرادی که مورد تایید سامانه قرار گرفتند به بانک مسکن معرفی و از طریق بانک مذکور پیامکی برای آنان ارسال می‌شود که چقدر آورده اولیه را به حساب بانک واریز کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان با بیان اینکه پالایش اساسی متقاضیان ظرف یکی دوماه آینده انجام خواهد شد، بیان داشت: از مجموع ۲۷ هزار متقاضی ثبت نام‌شده برای طرح اقدام ملی در لرستان ۱۵ هزار نفر معادل ۶۰ درصد مربوط به سه شهر خرم‌آباد، بروجرد و دورود است.