شناسهٔ خبر: 84120 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر انجام گرفت

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون وزیر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل رفاه و پشتیبانی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز با حضور نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. در این مراسم با تکریم از ارسلان مالکی مدیرکل سابق پشتیبانی و رفاه این وزارتخانه، مهدی امیدی به عنوان مدیرکل جدید از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی معرفی شد.

در این مراسم نعمت الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این که حوزه پشتیبانی و رفاه کارکنان یکی از نقاط کلیدی و حساس وزارتخانه به حساب می‌آید، اظهار داشت: در این مدت با بررسی‌های انجام گرفته شاهد یک نابسامانی در چینش نیروی انسانی در وزارتخانه بودیم که حتما می‌بایست اصلاح و تغییراتی انجام می‌گرفت.

وی افزود: شناخت من از آقای مالکی به چندین سال برمی‌گردد که یک نیروی فعال و متخصص به شمار می‌آید. با مشورتی که با یکدیگر داشتیم قرار بر انجام چند کار بود.

وی تصریح کرد: در بحث برنامه‌ریزی‌های این معاونت از سوی بنده، رضایتمندی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این خصوص از جمله اقدامات در حوزه مسکن کارکنان، معیشت و خدمات رفاهی بود که در حوزه پشتیبانی مورد تاکید بوده و بحث مسکن کارکنان در اولویت قرار گرفت.

ترکی گفت: آقای مالکی نشستی را با حوزه های مربوطه در وزارتخانه داشتند و موارد بررسی و در این زمینه به نتایج خوبی در حوزه مسکن کارکنان رسیدیم که واجدین شرایط می توانند از آن بهره ببرند. در بحث خدمات رفاهی یک سرانه ای برای دستگاها باید در نظر گرفته شود. به همین خاطر باید سعی شود در بودجه ۱۴۰۰ این مساله به بهترین شکل لحاظ و امسال در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.