شناسهٔ خبر: 84133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد:

متقاضیان مسکن ملی شهر جدید امیرکبیر مدارک را آماده كنند/ عدم مراجعه به شرکت تا اطلاع ثانوی

مدیر کل قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پیرو پیام ارسالی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر، متقاضیان این مرحله از طرح اقدام ملی مسکن مدارک مورد نیاز را آماده نمایند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (قم)، حسن صبوری اظهار داشت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قم طی دو مرحله که مرحله اول در پردیسان قم و مرحله دوم در شهر جدید امیر کبیر انجام شده است.

وی در خصوص مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی توضیح داد: این ثبت نام در اسفند سال گذشته انجام شد که براساس آن در شهر جدید امیرکبیر واقع در محدوده استان مرکزی، سهمی در حدود ۱۲۵۰ نفری به هم استانی های قمی اختصاص داده شد.

صبوری افزود: این شهر در حال حاضر در حدود هزار نفر جمعیت دارد و چشم انداز جمعیت پذیری آن تا ۱۰۰ هزار نفر پیش بینی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به این که تمامی متقاضیان مسکن ملی شهر جدید پیامک بارگذاری مدارک و ارائه تعهد نامه محضری دریافت کرده اند ابراز داشت: براساس محتوا و متن پیامک ارسالی، متقاضیان تا ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ می بایست مدارک خود را تحویل شرکت نمایند اما به دلیل مسافت زیاد و رعایت حال متقاضیان، تا زمان اطلاع ثانوی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تحویل مدارک از مراجعه حضوری به شرکت عمران شهرجدید امیر کبیر خودداری نمایند.

به گفته صبوری مدارک مورد نیاز که متقاضیان مسکن ملی شهر جدید امیرکبیر می بایست بارگذاری و تحویل شرکت نمایند در سایت شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر به نشانی www.amirkabir.ntdc.ir در بخش طرح ها و پروژه ها/ طرح اقدام ملی درج شده است.

وی خاطر نشان ساخت: تا این لحظه پالایش این دسته از متقاضیان انجام نشده است و بارگذاری مدارک و تحویل آن به شرکت عمران شهر جدید به منزله پذیرفته شدن نهایی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان تصریح کرد: ۳۰۰ متر مجموع متراژ مسکن ملی در شهر جدید امیرکبیر خواهد بود و قیمت نهایی به زودی و توسط شورای تامین مسکن استان مرکزی مشخص خواهد شد.