شناسهٔ خبر: 84206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر عنوان کرد

ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان مسکن مهر عالیشهر/ پیگیری نقل و انتقال واحدها از طریق سامانه هوشمند

پروژه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از انجام تمامی اقدامات مربوط به مسکن مهر عالیشهر به‌صورت غیرحضوری خبر داد.

علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در راستای کاهش مراجعات مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر و به منظور پیشگیری و جلوگبری از گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا، خدمات مربوط به مسکن مهر عالیشهر از طریق سامانه هوشمند الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید دریافت می شود.

او اظهار داشت: با رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید زین پس ارایه خدمات به شکل الکترونیکی از طریق  سامانه هوشمند به آدرس  https://emehr.ntdc.ir قابل درسترسی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در ادامه افزود: این سامانه با این هدف راه اندازی گردیده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد.

مقاتلی عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مراجعات به شرکت عمران، در خصوص مسکن مهر برای دریافت کارت قسط، اطلاع از بدهی واحد مسکونی یا درخواست و پیگیری نقل و انتقال واحد و ثبت درخواست و پیگیری خرید عرصه است، این سامانه راه اندازی شد و تمامی موارد مرتبط با مسکن مهر از این طریق انجام می‌شود.