شناسهٔ خبر: 84213 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

انتشار دور دوم اسناد فراخوان و درج آگهی در پروژه اقدام ملی تهرانسر/ بررسی و قول حل مشکلات سازندگان در جلسه با شهردار منطقه ۲۱

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: دور دوم یا فاز دوم عملیات اجرایی در تهرانسر همراه با آماده شدن اسناد فراخوان و درج آگهی به زودی در تمامی جبهه های کاری پروژه اقدام ملی تهرانسر فعال خواهد شد و آگهی فراخوان مربوطه در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به شانزدهمین بازدید خود از روند پیشرفت پروژه اقدام ملی تهرانسر اظهار داشت: در این بازدید ضمن دیدار از تک تک بلوکها و پروژه ها و مشکلات اجرایی آنها با حضور جمع مهندسان موانع اجرایی مدنظر آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بازدید مدل اجرای سقف اینتل دک و به کارگیری سیستم های مبتنی بر فناوری های نوین ساخت و دانش بنیان بررسی شد که در این پروژه به کار گرفته خواهد شد. همچنین ۴ تاور کرین برای انتقال مصالح در این پروژه مستقر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: دور دوم یا فاز دوم عملیات اجرایی در تهرانسر همراه با آماده شدن اسناد فراخوان و درج آگهی  به زودی در تمامی جبهه های کاری پروژه اقدام ملی تهرانسر فعال خواهد شد و آگهی فراخوان مربوطه در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود.

در پایان محبت خواه به سازندگان این پروژه ها اطمینان داد تا طی جلسه با شهردار منطقه ۲۱  در هفته پیش روضمن بررسی مسائل و مشکلات، اقدامات لازم را برای حل مشکلات به کار بندد.