شناسهٔ خبر: 84222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

صدور ۱۳ هزارمورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری

کرمانشاه - مهندس فریبرز کرمی ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی در تشریح عملکرد این اداره اظهار داشت: در چهار ماهه اول سال جاری دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۴۱ تن تناژ جابجا شده است.

وی همچنین تعداد حواله های صادر شده را ۱۷۰ هزارو ۸۰۰ برگ عنوان کرد و گفت: بیشترین کالای حمل شده سیمان است و بیشترین حمل بار نیز مربوط به شهرستان کرمانشاه می باشد.

کرمی همچنین از صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال خبر داد و گفت: ۳۸ مورد بازدید و ۳۴۲ مورد نظارت بر عملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا هم در این مدت انجام گرفته است.

 این مقام مسئول در ادامه تعداد جلسات هم اندیشی را ۸ مورد و تعداد رسیدگی و جوابیه تخلفات ارجاعی از سامانه "شهراء" را ۹۲ مورد عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به شرکت ها و موسسات، شعب و نمایندگی حمل کالا گفت: ۱۶۴ مورد شرکت، موسسات، شعب و نمایندگی حمل و نقل کالا در استان فعالیت دارند و در این زمینه ۲۷ مورد پروانه فعالیت تمدید شده است و ۷۸ مورد نیز نظارت بر عملکرد آنها انجام گرفته است. ‌