شناسهٔ خبر: 84377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در استان گلستان :

اصلاح ساختار نیروی انسانی با هدف رضایت مردم صورت می گیرد

گلستان .راه و شهرسازی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت : اصلاح ساختار نیرو ی انسانی و تشکیلات با هدف ارتقاء خدمات رسانی به مردم از مهمترین برنامه های در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی می باشد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان گلستان دردیدار با استاندار استان ضمن بیان مطلب فوق افزود : ایجاد انگیزه ، آموزش و تحول اداری از دیگر برنامه های این معاونت برای نیروی انسانی مجموعه وزارت راه و شهرسازی می باشد تا همگرایی و خدمات به خدمت گیرندگان در سطح مطلوبی صورت پذیرد.

در این دیدار استاندار گلستان در خصوص پروژه های در دست اقدام وزارت راه و شهرسازی در استان از قبیل کمربندی گرگان ، تعریض دوربرگردان ها و ساماندهی نیروهای وزارت راه و شهرسازی در استان بحث و گفتگو کردند.

در ادامه این سفر دکتر ترکی ضمن دیدار با رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در خصوص اعتبارات پروژه های استانی و نیروی انسانی حوزه حمل و نقل استان بحث و گفتگو کردند.

همچنین در این سفر و با حضور دکتر ترکی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و هیات همراه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار گردید که در این جلسه مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات اداره کل ، تعیین تکلیف نیروهای قرار دادی ، طرح و شرکتی و همسان سازی دریافتی ها، دیون به پیمانکاران و بازنشستگان استان، تغییر چارت تشکیلاتی و کسری بودجه اداره کل را مطرح و خواستار اصلاح و رفع مشکلات شدند.

گفتنی است در همین روز دومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در سال 99 با حضور دکتر ترکی معاونت توسعه منابع انسانی وزارتخانه متبوع و مدیران حوزه راه و شهرسازی در استان در سالن جلسات فرودگاه بین المللی گرگان برگزار شد که در این جلسه مدیران عضو شورا گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام و مشکلات و چالش های پیش رو را ارائه دادند.

دکتر ترکی در سفر یکروزه خود در استان گلستان ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت ترمینال فرودگاه بین المللی گرگان با کارکنان ساختمان شماره 1 و 2 اداره کل راه و شهرسازی گلستان دیدار و گفتگو کرد.