شناسهٔ خبر: 84406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل:

اجرای زیرساخت های توسعه گردشگری سرعین شتاب می گیرد

اردبیل کد 31 استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر زیرساخت های مهمی در راستای توسعه گردشگری در سرعین اجرا می شود که این زیرساخت ها با تزریق اعتبارات لازم شتاب می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان در حوزه گردشگری سرعین تصریح کرد: راه گردشگری آلوارس که با تامین اعتبار امسال شروع شده و تابستان آینده به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: این راه از اهمیت بالایی در توسعه گردشگری برای سرعین و استان برخوردار بوده و اعتبار لازم برای این راه تامین می شود.

علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدید گفت: بدلیل حجم بالای ترافیک در مسیر گردشگری سرعین به آلوارس در فصول مختلف سال مخصوصا ایام تعطیل ارتقاء مسیر سرعین تا روستای آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر به روش تعریض ، بهسازی و بازیافت سرد و تبدیل به راه اصلی در دستور كار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت. 

وی گفت: در ۳ کیلومتر اول مسیر گردشگری سرعین به آلوارس عملیات زیرسازی و ابنیه فنی تکمیل شده و قسمتی نیز از عملیات روسازی انجام و پروژه در مرحله شروع عملیات بازیافت سرد می باشد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل افزود: به محض جابجایی تاسیسات موجود ، عملیات اجرایی احداث راه در ادامه مسیر آغاز خواهد شد.

وی به اجرای پروژه از مسیر آلوارس اشاره کرد و افزود: عملیات خاکبرداری پروژه از سمت آلوارس نیز تکمیل و مسیر بازگشایی شده و طی روزهای آتی احداث ابنیه فنی و روسازی مسیر شروع می شود.