شناسهٔ خبر: 84433 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۵ پروژه بازآفرینی شهری استان همدان در هفته دولت

مهندس صالحی1 سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح ۵ پروژه بازآفرینی شهری همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) " مجید صالحی امیر" بیان کرد: در هفته دولت ۵ پروژه در شهرهای همدان و تویسرکان با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان عنوان کرد: در شهر همدان ، پروژه خانه قرآن و عترت به مساحت ۵۵۹ متر مربع با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، پروژه پوشش رودخانه و  لوله گذاری و اصلاح نهر دیزج با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: همزمان با هفته دولت ، توانمندسازی در راستای مهارت آموزی ساکنین محلات هدف بازآفرینی با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال جهت برگزاری کلاس آموزشی توسط فنی و حرفه ای  و ارتقاء توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی با اعتبار  ۳۶۰ میلیون ریال جهت برگزاری کلاس آموزشی توسط جهاد دانشگاهی افتتاح می شود.

صالحی در پایان خاطرنشان ساخت: همچنین در شهرستان تویسرکان تهیه طرح بازآفرینی مرکزی با اعتبار یک میلیارد ریال که از سال ۹۶ شروع شده به بهره برداری خواهد رسید.