شناسهٔ خبر: 84547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسب هفته دولت انجام شد در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت در اردستان مطرح شد

افتتاح ۵ پروژه راهداری وحمل ونقل جاده ای در شهرستان اردستان/اصفهان بالاترین تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی کشور را دارد

IMG-20200825-WA0135.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان اصفهان گفت: ۵ پروژه متمرکز راهداری با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، مهدی خضری در مراسم افتتاح متمرکز پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان اردستان که با حضور معاون استاندار اصفهان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد،اظهار کرد: : ۵ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد:  افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی مهرگان، عملیات اجرایی میکروسرفیسینگ اردستان – بادرود، افتتاح پروژه بازیافت سرد، بهره برداری از ۱۰ کیلومتر سیلکت در محور روستایی داوران و آغاز عملیات سیلکت ۶۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان اردستان از جمله این پروژه ها است.

خضری با اشاره به حمایت جدی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه مجتمع های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد: با افتتاح دو مجتمع خدماتی رفاهی جدید، تعداد مجتمع های در حال بهره برداری استان اصفهان به ۵۰ عدد رسید که از این منظر استان اصفهان در رتبه اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۵۷ مجتمع در حال ساخت و استعلام قرار دارند، افزود: احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی علاوه بر افزایش سطح خدمت رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی، موجب کاهش تصادفات و حوادث رانندگی می شود.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان به لحاظ  قرار گرفتن در محور ترانزیتی مورد توجه ویژه قرار دارد اما وضعیت اقتصادی کشور، حوزه راه و نگهداری از آن را با محدودیت مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت های منابع مالی پروژه های خوبی در شهرستان اجرا شده و در آینده نزدیک نیز پروژه های مهمی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.