شناسهٔ خبر: 84557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در خراسان جنوبی انجام شد:

افتتاح ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور سربیشه-درح-ماهیرود / ۴ پروژه ساماندهی پایانه مرزی بهره‌برداری شد

99.6.62.jpg ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور سربیشه-درح-ماهیرود با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان سربیشه، تعدادی از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان از جمله ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور سربیشه-درح-ماهیرود و چهار پروژه ساماندهی پایانه مرزی، را افتتاح کرد.

داعی، مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی در جریان این مراسم، به ارائه گزارشی از پروژه‌های افتتاح شده پرداخت و گفت: در پروژه‌های امروزباند دوم محور سربیشه درح ماهیرود سه پروژه شامل کمربندی درح به طول دو کیلومتر، پل طاقی ماهیرود به طول یک کیلومتر و هفت کیلومتر از باند دوم مجموعا با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افزود: همچنین چهار پروژه ساماندهی پایانه مرزی شامل ساماندهی، زیرسازی و آسفالت ورودی مرزبانی از درب پارکینگ درسه لاین به طول ۳۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، ساماندهی وزیرسازی و آسفالت ورودی بازارچه از درب مرزبانی در سه لاین به طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۳متر، آسفالت بلوار بازارچه به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۰ متر و آماده‌‌سازی جاده ایکس ری به طول ۸۵۰ متر و عرض ۶ متر افتتاح شد. اعتبار این پروژه ها در مجموع ۶۰ میلیارد ریال بوده است.