شناسهٔ خبر: 84663 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابجایی بیش از یک میلیون و۸۲۲ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

س و ب - کامیون.JPG مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و۸۸۲ هزار و ۹۷۷ تن کالا در قالب ۱۱۶ هزار و ۲۶۶ سفر باری در پنج ماهه نخست سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در این استان حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان) ایوب کرد اظهار داشت: ۶۱  شرکت حمل ‌و نقل داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره کل این حجم کالاها را جابجا نمودند.

وی مواد نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی را عمده کالاهای حمل شده سیستان و بلوچستان در این مدت ذکر کرد و افزود: بیشترین بارنامه صادر شده این مدت به شهرستان زاهدان و کمترین به شهرستان سراوان اختصاص دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

کرد با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستندکه با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را  برای آسایش مردم به آخر رساندند.