شناسهٔ خبر: 84730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد:

تمدید و صدور ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمدید و صدور ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  ، فریبرز کرمی اظهار داشت: ۸۲ شرکت و موسسات شعب ونمایندگی های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه وجود دارد که نسبت به تمدید پروانه فعالیت ۲۷ شرکت اقدام شده است و همچنین ۷۸ مورد نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۲۷۱۲ کارت هوشمند ناوگان وانت بار خبر داد و بیان کرد: ۱۵۵ کارت هوشمند راننده وانت بار و ۴۴ کارت هوشمند ناوگان باری درپنج ماه اول سال صادر شده است.

کرمی از صدور ۳۴۴ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و تمدید ۵۷۸۰ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۴۹ کارت هوشمند راننده وانت بار درمدت پنج ماه خبر داد. وی ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت رانندگان بخش کالا ۳۸ بازدید دوره انجام شده و بر ۳۴۲ ناوگان نظارت شده است.

این مسؤول از نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای ضوابط ابلاغی خبر داد و گفت: به ۹۲ تخلف اجرایی از سامانه شهراه رسیدگی شده است.

تمدید و صدور ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۸۳ حواله لاستیک حمایتی توزیع شده است.

کرمی از انجام امور مربوط به صدور، توزیع و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حمل و نقل خبر داد و گفت: ۱۴۱ بار نامه ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بار برنامه غیر فعال شده است