شناسهٔ خبر: 84750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده :

۱۰۷ نقطه پُرتصادف در جاده های مازندران وجود دارد

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده در حال حاضر ، ۱۰۷ نقطه پُرتصادف درمازندران وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)،  عباسعلی نجفی با بیان اینکه در سال گذشته از ۲۱۹ نقطه پرتصادف در جاده های مازندران شناسایی شده بود، گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی راهداران در سال گذشته از تعداد نقاط مذکور  ۱۶۵ نقطه ایمن سازی شد.

وی ادامه  داد : با توجه به شناسایی نقاط جدید پر تصادف در سال جاری ( ۵۳ نقطه ) و مابقی نقاط باقی مانده ( ۵۴ نقطه ) از سال گذشته ، در حال حاضر ۱۰۷ نقطه پر تصادف در جاده های مازندران شناسایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه به تیم کارشناسی شناسایی نقاط پر تصادف در استان اشاره و اظهار داشت : برای شناسایی نقاط پر تصادف در جاده های استان ، کارشناسان پلیس راه و ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حضور دارند.

مهندس نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه های برون شهری و روستایی گردیده است که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف در ارتباط است.

وی تصریح کرد : دامنه فعاليت راهداران مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و نوع توپوگرافی استان و گردشگر پذیر آن وسيع بوده از جمله اين فعاليت ها مي توان به اجرای لکه گیری و روكش آسفالت ، بهسازي و نگهداری از ابنیه های فنی، نصب جداکننده ها، رفع نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم وحفاظ، اجرای خط كشي و.... اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده ای جهت انتقال هرگونه شكايت، انتقاد و يا پيشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداري و حمل و نقل جاده ای استان مي توانند مراتب را از طريق سـامانه پيامكي ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.