شناسهٔ خبر: 84885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در بهسازی محور ارومیه-جارچیلو-شهرک صنعتی

مشارکت نشست مجازی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و مدير شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با مديرعامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درخصوص استفاده از ظرفیت‌های صنعت نفت در تکمیل قطعه ۴ پروژه‌ بهسازی و تعریض محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی، حدفاصل انبارهای نفتی تا تقاطع غیرهمسطح آزاد ارومیه - تبریز تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این نشست تصریح کرد: پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می‌شود. قطعه اول این پروژه به طول ۲ کیلومتر و ٧٠٠ متر حدفاصل شهر ارومیه به روستای ریحان‌آباد و قطعه دوم به طول ۴ کیلومتر و ٢۵٠ متر حدفاصل حدفاصل روستای چارچیلو تا شهرک صنعتی تکمیل شده است.

سیدمحسن حمزه‌لو ادامه داد: بهسازی قطعه سوم این طرح راهسازی حدفاصل شهرک صنعتی تا پادگان المهدی و قطعه چهارم به طول ٧ کیلومتر و ٨٠٠ متر در محدوده انبارهای نفتی تا تقاطع غیرهمسطح آزاد ارومیه به تبریز باقی‌مانده که تلاش می‌شود با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت‌های صنایع اجرا شود.