شناسهٔ خبر: 84931 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در جلسه با حضور مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی عنوان شد؛

بیان دیدگاه ها و بررسی مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی/ تلاش حداکثری در جهت تسهیل و رفع موانع و مشکلات پروژه های سرمایه گذاری /تسریع در پروژه ها و حمایت از بخش خصوصی عامل رشد و توسعه اقتصادی استان

جلسه با حضور مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، موانع و مشکلات  بخش خصوصی در طرح های سرمایه گذاری بحث و  تبادل نظر شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه تسهیل و تسریع امور مربوط به پروژه های سرمایه گذاری و بررسی مسائل و مشکلات طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و مدیران شرکت های سرمایه گذار در بندر چابهار برگزار شد.

در این جلسه یک روزه ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث و بهره برداری پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری، دیدگاه ها و مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در زمینه نوسانات نرخ ارز مطرح و بحث و تبادل نظر شد.

حسین صادقی نژاد؛ مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تلاش در جهت تسهیل و رفع موانع و مشکلات موجود پروژه های سرمایه گذاری، اظهار امیدواری کرد: در سال جهش تولید حداکثر تلاش خود را در جهت حل مشکلات و رفع مانع سرمایه گذاری انجام خواهیم داد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص جذب  سرمایه گذاری های بخش خصوصی؛ سرعت بخشیدن به امورات را ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد: با حمایت جدی از بخش خصوصی، شاهد رشد و توسعه اقتصادی در استان خواهیم بود.