شناسهٔ خبر: 84950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان

جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی -گیلان نخستین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان در سالجاری با حضور مدیران مجموعه وزارت راه وشهرسازی درگیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، نخستین جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان درسال جاری به ریاست مهندس پدرام مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی با حضورمدیران کل راهداری وحمل ونقل جاده ای، بنیاد مسکن، هواپیمایی، فرودگاه، نماینده ساخت وتوسعه راهها وسایر اعضا برگزار شد.

دراین جلسه دکتر آبایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به زیرساختهای موجود و معرفی کامل امکانات بندر، بر یکپارچه سازی کلیه شقوق حمل و نقل برای استفاده از ظرفیت های موجود در کریدور شمال – جنوب تاکید کردند.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به رسالت وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل زیر ساخت های توسعه ای کشور و با توجه به تاکید مقام عالی وزارت بر طرح اقدام ملی به ارائه نکات حائز اهمیت پیرامون موضوع پرداخت و شیوه های گوناگونی را پیرامون حل مشکلات عرضه و تعادل در بازار مسکن بیان کردند. 

دراین جلسه ضمن بیان نکات قابل توجه از طرف اعضا و ارائه امار و گزارشات حوزه های مختلف ماهیت شورا و وظایف آن مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.