شناسهٔ خبر: 85010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به ارزش۱۳۹ میلیارد ریال در استان اصفهان

رفع تصرف ،اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد: به منظور صیانت ازاراضی دولتی دو مورد رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان نجف آباد با هدف حفظ حقوق بیت‌المال اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اذعان داشت: با دقت، هشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت از اراضی استان، دو مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان نجف‌آباد واقع در نهضت‌آباد و شهرک آزادگان رفع تصرف فوری و به دولت بازگردانده شد.  

وی با بیان اینکه مساحت اراضی بازپس گیری شده حدود ۷۳هزار متر مربع می‌باشد گت: ارزش تقریبی این اراضی در مجموع  ۱۳۹ میلیارد ریال است.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان  با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: ماموران یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان اصفهان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.  

وی خاطرنشان کرد: عوامل یگان حفاظت از اراضی استان براساس برنامه پیش بینی شده عمل می‌کنند و در جهت حفاظت از بیت‌المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بصورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل نیز به حراست و صیانت از اراضی و منابع ملی می‌پردازند.