شناسهٔ خبر: 85022 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از سوی نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام شد

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس مجمع عادی سالانه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

جلسه مجمع شرکت آزمايشگاه فني و مكانيك خاك جلسه مجمع عادی سالانه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حضور اعضای مجمع به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه مجمع عادی سالانه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از سوی شهرام آدم نژاد، نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و با حضور اعضا به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس در روز شنبه ۲۲ شهریور ماه برگزار شد.

در این جلسه آدم نژاد ضمن تقدیر و تشکر از اعضا، بر اهمیت نقش محوری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در مدیریت، تضمین و ارتقای کیفیت، به ویژه در پروژه های عمرانی تاکید کرد و از حمایت‌های مجمع عمومی برای فراهم کردن بستر ارتقای جایگاه این شرکت به عنوان یک مرجع حاکمیتی و تنظیم بخش در حوزه مدیریت کیفیت ساخت و سازها و پروژه‌های عمرانی و تبدیل شدن به متولی کیفیت در حوزه راه و شهرسازی خبر داد.

 همچنین ضمن انتخاب حسابرس و بازرس قانونی سال ۱۳۹۹،  عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۸ در حضور نمایندگان وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان حسابرسی، امور مجامع و قراردادهای وزارت راه و شهرسازی و با گزارش اعضای هیات مدیره شرکت ، مورد بررسی قرار گرفت.