شناسهٔ خبر: 85023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی ساختمان‌های دولتی در شهر ستان جیرفت

 جنوب کرمان ساختمان دولتی47 مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به همراه فرماندار شهرستان جیرفت از پروژه های شهری جیرفت بازدید و از میانگین پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، محمد ساردویی در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت در حوزه ساختمان‌های دولتی در شهرستان جیرفت به همراه فرماندار این شهر ستان اظهار داشت: این اداره کل در حوزه  ساختمانهای دولتی ۷ پروژه با اعتباری به مبلغ   ۹۸  میلیارد ریال در دست ساخت دارد که تا کنون این پروژه ها میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل پروژه های فرهنگی و  ورزشی با احداث  مرکز فرهنگی هنری  کلرود با زیر بناء  ۵۷۵  متر مربع ، سالن ورزشی حسین آباد با زیربنای  ۶۰۰  مترمربع، کتابخانه محله سرجاز با زیر بنای  ۵۷۵  متر مربع واحداث مرکز فرهنگی و هنری محله حسین آباد با زیر بنای  ۵۷۵  در حال ساخت است.

ساردویی در خصوص مراکز اداری عنوان کرد : ساختمان پزشکی قانونی یکی از پرو ژه هایی  مورد نیاز مردم شهر ستان جیرفت است که با زیر بنای هزار متر مربع و ساختمان اداری اداره‌‌‌کل صنعت معدن و تجارت در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

وی افزود : اجرای پروژه روشنایی معابر کلرود از دیگر پرو ژه هایی است که این اداره کل تکمیل و بهره برداری کرده است.