شناسهٔ خبر: 85054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد

آغاز عملیات محوطه سازی مسکن مهر میارکلای ساری

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان از آغاز عملیات محوطه سازی مسکن مهر سارویه ( میارکلای ساری ) با اعتباری معادل ۱۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، نظری ضمن اعلام این خبر افزود : بر اساس این قرارداد اجرای کانال جهت جمع آوری آبهای سطحی با استفاده از لوله های کاروگیت – زیرسازی ، روسازی و آسفالت و جدول بتنی معابر و اجرای دیوار و سردرب ورودی نگهبانی مجتمع مجموعه اقداماتی است که عملیات اجرایی آن با اعتباری معادل ۱۱۲ میلیارد ریال از تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری آغاز و انشاءاله ظرف ۶ ماه آینده به انجام خواهد رسید .

مهندس نظری تصریح نمود پیمانکار پروژه نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام و تاکنون حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

مدیرکل راه و شهرسازی ستان درخصوص اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی و هدایت به رودخانه با لوله های کاروگیت خاطر نشان ساخت : لوله های کاروگیت به دیلی استحکام بالایی که دارند قادر به تحمل فشار بالا در زیر سطح زمین بوده و نسبت به سایر لوله ها از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار است . لوله های کاروگیت انعطاف پذیری بالایی دارند و نسبت به فشار و لرزش مقاوم هستند .

مهندس نظری در ادامه یادآور شد ک از لحاظ ایمنی با توجه به اینکه جوی های معمولی بدون پوشش هستند و از این بابت حوادثی را موجب میشوند با اجرای لوله های کاروگیت این مشکل مرتفع شده است .

گفتنی است در مدیریت شهری نوین به شکل گسترده از این روش استفاده میشود .