شناسهٔ خبر: 85057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم

خبر معارفه معادن راهداری قم مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آیین تکریم ومعارفه معاون راهداری استان قم گفت : راهداری موفق ، بر آموزش ، برنامه ریزی و اقدامات تمهیدی استواراست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم) محمد رودباری مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل و تجهیز ماشین آلات این سازمان ، با حضور در آیین تکریم و معارفه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در سخنانی اظهارداشت : از مهمترین مسئولیتها و وظایف حوزه راهداری ، اجرای  راهداری زمستانی می باشد که موفقیت دراین امر کسب آمادگی حداکثری است.

وی در مجموع  موفقیت اجرای امرراهداری را منوط به برنامه ریزی ، آموزش و اقدامات تمهیدی دانست و تاکید کرد : ازهم اینک باید نسبت به تجهیز و اورهال ماشین آلات،  بهسازی راهدارخانه ها ، تهیه و دپو مخلوط ماسه و نمک و ...جهت اجرای طرح راهداری زمستانی اقدام کرد.

وی درادامه با عنوان این موضوع که نسبت به خرید و تجهیز ناوگان راهداری جهت اجرای وظایف محوله ساعی می باشیم یادآور شد: خوشبختانه با توجه به اهتمام رییس محترم سازمان در امر تجهیز و بروز آوری ماشین آلات اقداماتی صورت گرفته که انشالله به زودی از فرآیند این مهم برخی استانها بهرمند خواهند شد.

درادامه این جلسه محمد حسن کلهری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نیز در سخنانی اظهار داشت : باتوجه به شرایط خاص موجود، باید نسبت به نظارت و کنترل بیشتر بر امر صدور حواله وفروش لاستیک ناوگان عمومی  و برخورد با متخلفین اقدام کرد.

وی تسریع دراجرای برنامه های ابلاغی من جمله تعیین کرایه بار برحسب تن بر کیلومتر را ضروری دانست و افزود:  انشالله  طرح  صدور بارنامه الکترونیکی از اول مهرماه سال جاری ، اجرایی و شرکتها حمل ونقل نسبت به تهیه توکن اقدام کند.

درادامه این آیین با ابلاغ حکم عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که توسط مهندس محمد رودباری  تسلیم وی شد اکبر نوروز پور به عنوان دومین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از زمان الحاق راهداری به حمل ونقل وپایانه ها و تشکیل این اداره کل  ، رسما منصوب .
شایان ذکر است مهندس اکبر سلیمیان از مهرماه سال ۹۵ ( تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم ) تاکنون به عنوان نخستین معاون راهداری این اداره کل به انجام وظیفه مشغول بوده است .
مهندس اکبر نوروز پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و جاده ای استان قم ، ۴۶ ساله و از سال ۸۱ در وزرات راه وشهرسازی ( راه وترابری وقت ) استخدام ودر سمتهای مختلف به انجام وظیفه مشغول بوده که طولانی ترین آنها ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قم بوده است .
آخرین مسئولیت وی ریاست اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم بوده است .