شناسهٔ خبر: 85096 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع انجام شد

برگزاری جلسه مجمع عادی سالانه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

برگزاری جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت مادر تخصص فرودگاه ها وناوبری ایران  جلسه مجمع عادی سالانه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در استماع گزارش هیات مدیره و رسیدگی به صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه مجمع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حضور اعضای مجمع به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط سیاوش امیرمکری، مدیرعامل این شرکت، شهرام آدم نژاد، نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع از اقدامات این سازمان به ویژه در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین به اهمیت ایجاد نظام و چارچوبی برای بازتاب ارزش‌های ایرانی و اسلامی بر اساس فرهنگ و تاریخ هر منطقه در طراحی و ساخت فرودگاه‌ها به عنوان مسئولیت اجتماعی بخش حمل و نقل هوایی کشور تاکید کرد.

 جلسه مجمع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در بررسی عملکرد این سازمان در سال ۱۳۹۸ و رسیدگی به صورت‌های مالی در حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حسابرسی و اعضای هیات مدیره شرکت در مورخ۲۴ شهریور ماه برگزار شد.