شناسهٔ خبر: 85117 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد

قرارداد ساخت پروژه‌های اقدام ملی با موسسه دارالقرآن اردبیل منعقد شد/احداث ۵۴۰ واحد مسکن ملی در قالب ۴ پروژه در استان اردبیل

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ساخت پروژه های اقدام ملی با موسسه دارالقرآن اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه ها به شکل چهار پروژه جداگانه به تفکیک احداث می شود که در نهایت در انتهای زمان قرارداد، ۵۴۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیر عامل بانک مسکناز انعقاد قرارداد اولین پروژه های اقدام ملی در استان اردبیل خبرداد.

وی افزود: این قرارداد فی مابین بانک مسکن و موسسه دارالقرآن اردبیل با معرفی ستاد اجرایی فرمان امام و با تسهیلات به میزان ۵۴۰ میلیارد ریال جهت احداث چهار پروژه طرح اقدام ملی منعقد شده است.

شایان گفت: این پروژه‌ها به شکل چهار پروژه جداگانه به ترتیب پروژه اول ۱۱۰ واحد، پروژه دوم ۱۵۰ واحد، پروژه سوم ۲۱۰ واحد و پروژه چهارم ۷۰ واحد که در مجموع ۵۴۰ واحد مسکونی است.

مدیر عامل بانک مسکن گفت: حداکثر مدت زمان تحویل این پروژه هابه متقاضیان ۲ سال در نظر گرفته شده است.

وی افزود:متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن بعد از ثبت نام اولیه و بررسی شرایط و تاییدصلاحیت آنها، می باید در بانک مسکن حساب مخصوص این طرح را افتتاح و نسبت به واریز آورده نقدی برای خانه دارشدن در این طرح اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، طرح اقدام ملی تولید مسکن با هدف بستر سازی و فراهم آوردن زمینه رونق عرضه و تولید در حوزه مسکن و ساختمان برنامه ریزی و اجرا شده است. رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال در بخش های مرتبط با صنعت، تولید و خدمات از دیگر اهداف اجرای این طرح در کشور است.