شناسهٔ خبر: 85136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پیمانکاران با وجود مطالبات سنگین تلاش خستگی‌ناپذیر دارند

اردبیل 22 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی به رغم مطالبات سنگین با توان مضاعف و جهادگونه در تکمیل پروژه‌های راهسازی پیشقدم هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در جریان بازدید از محور شال – ماجولان – ماسوله در خلخال اظهار کرد: پروژه راه محوری شال ، ماجولان ، ماسوله به طول ۵۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در محدوده استان اردبیل و ۱۵ کیلومتر نیز در محدوده استان گیلان قرار دارد.

وی گفت: تا آخر شهریور ماه سالجاری عملیات آسفالت ۵/۷ کیلومترباقیمانده مسیر در محدوده استان اردبیل به اتمام خواهد رسید. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر و تشکر از همت راستین پیمانکاران در تکمیل پروژه‌ها یادآور شد و بیان کرد: با توجه به سختی عملیات زیرسازی و آسفالت این مسیر و برغم محدودیت‌های مالی و اعتباری و مطالبات سنگینی که پیمانکاران از اداره کل راه و شهرسازی دارند و هرچند که مطالبات پیمانکاران به شکل کامل پرداخت نمی شود ، این سعه صدر پیمانکاران را نشان می‌دهد که برای استان گامی موثر در توسعه و تقویت راه‌های مواصلاتی قدم برمی‌دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با اتمام این پروژه که نقش ویژه ای را درگردشگری شهرستان و استان به همراه دارد منجر به تقویت و توسعه گردشگری استان اردبیل از سمت جنوب خواهد شد.

حیدری از مسئولان استان همجوار گیلان خواست؛ باقیمانده عملیات این محور که حدود ۱۵ کیلومتردر محدوده استان گیلان است را تکمیل نموده تا با یک لایه آسفالت به بهره برداری برسد و گردشگران عزیز که از ماسوله مراجعه می کنند بتوانند براحتی به شهرستانهای خلخال ، کوثر و سایر شهرستانهای استان اردبیل سفر نمایند.