شناسهٔ خبر: 85140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشستی با حضور همه بازیگران؛

مشکلات انجمن‌های صنفی بخش کالا و مسافر استان گلستان بررسی شد

کرمانشاه - اتوبوس مشکلات و مسائل مربوط به انجمن‌‌های صنفی بخش کالا و مسافر گلستان در نشستی با حضور بازیگران این حوزه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، مسائل روز انجمن‌ها و تشکل‌‌های صنفی کارگری و کارفرمایی بخش حمل و نقل کالا و مسافر گلستان در نشستی با حضور مدیران این تشکل‌‌ها، معاون حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی گلستان،  مسوولان و کارشناسان مرتبط در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان بررسی و رسیدگی شد.

مهم‌ترین مسائل و مشکلات انجمن‌‌‌ها و تشکل‌‌های صنفی کارگری و کارفرمایی بخش کالا و مسافر در شرایط کنونی از جمله، تامین و توزیع لاستیک و سوخت مورد نظر ناوگان و نظارت بر آنها بوده که پس از بحث وبررسی به راهکارهایی رسید.

براساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد که برای جلوگیری از بروز مشکلات و ضررو زیان‌‌‌های احتمالی در این دو بخش، اسناد و دستورالعمل‌‌های ابلاغی به صورت شفاف اطلاع‌‌رسانی شود تا رانندگان و مالکان ناوگان با آگاهی کامل از قوانین روز به حمل و نقل و جابه جایی مسافر و کالا بپردازند.

همچنین در این نشست، تاکید شد که انعکاس مشکلات و گزارش مستمر و به موقع، بازدیدهای میدانی آنها به اداره کل، به شفافیت و اجرای بهتر قوانین بسیار کمک خواهد کرد.

در حال حاضر ۷ تشکل صنفی کارفرمایی و کارگری مسافربری و تعداد ۱۴ انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی در بخش حمل و نقل کالای استان گلستان فعال هستند.