شناسهٔ خبر: 85144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی سال جاری به محور ترانزیتی شهرکرد -بازفت

DM2A0876.1.jpg رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه محور ترانزیتی شهرکرد ـ بازفت در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، علی شهریارپور در بازدید از این محور، با اعلام این مطلب گفت: جاده ارتباطی و ترانزیتی شهرکرد ـ بازفت به طول ۱۴۰ کیلومتر از محورهای بسیار مهم و تأثیرگذار و یکی از پروژه های ملی استان می باشد؛ که تکمیل و بهره برداری آن، بخش مهمی از مشکلات ارتباطی و ترافیکی با استان های جنوبی و غربی کشور را برطرف می کند. وی تسریع در اجرای عملیات پروژه های حیاتی شهرستان کوهرنگ همچون شهرکرد ـ بازفت و تونل چری که بخشی از همین محور می باشد؛ را خواستار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم دراین بازدید از حفاری ۱۵۰ متر ورودی تونل و اجرای گالری و همچنین ۵۰ متر از طول تونل چری در محور شهرکرد ـ بازفت خبر داد و گفت: این تونل به طول ۳۵۰۰ متر و ۱۲ کیلومتر واریانت، از پروژه های بسیار حیاتی شهرستان می باشد. حسینعلی مقصودی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل کل واریانت چری را ۵۰۰۰ ملییارد ریال خواند و افزود: در صورت اتمام حفاری و تکمیل این تونل و مسیر واریانت، محور تا بخش چمن گلی اصلاح خواهد شد و استفاده بهتر از زمان و بهره وری بیشتراز منابع به ویژه سوخت را برای تردد کنندگان از این محور به همراه خواهد داشت.

بازدید از ساختمان فرمانداری کوهرنگ، ساختمان بخشداری صمصامی، سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره چلگرد، سایت اقدام ملی مسکن و کارخانه آسفالت کوهرنگ از دیگر برنامه های رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیرکل راه و شهرسازی در شهرستان کوهرنگ بود.