شناسهٔ خبر: 85187 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مراسم بهره بردارى از طرح هاى ملى وزارت بهداشت با حضور رييس جمهور افتتاح شد

٣ بيمارستان احداث شده توسط سازمان مجرى با ٦٨٦ تخت به بهره‌برداری رسید

بیمارستان 237 تختخوابی بروجن در استان چهارمحال و بختیاری با حضور رييس جمهورى در مراسم بهره بردارى از طرح هاى ملى وزارت بهداشت، سه بيمارستان تالش، بهشهر و سقز با ٦٨٦ تخت افتتاح شد و مورد بهره بردارى قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، با حضور حجت السلام والمسلمين حسن روحانى رييس جمهورى در مراسم بهره بردارى از طرح هاى ملى وزارت بهداشت، امروز ٢٧ شهريور از سه بيمارستان تالش با ٢٣١ تخت، بهشهر با ٢٢٠ تخت و سقز با ٢٣٥ تخت كه در مجموع ٦٨٦ تخت بيمارستانى است، افتتاح شد و مورد بهره بردارى قرار گرفت.

مهندس محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با حضور در بیمارستان تالش در مراسم بهره برداری از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی به شکل ویدیوکنفرانسی اطلاعات ۳ بیمارستان احداث شده توسط سازمان مجری را اعلام کرد.

بنا بر اعلام سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، بیمارستان ۲۳۱ تختی تالش که در فاصله ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده در ۴ طبقه و در مساحت ۳۵۰۰ مترمربع احداث شده است. بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بهشهر نیز در ۴ طبقه و در زمینی به مساحت ۲۶۹۰۰ مترمربع احداث توسط سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شد و به دستکاه بهره بردار؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد.