شناسهٔ خبر: 85235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای لرستان خبر داد

رتبه ششم راهداری لرستان در ثبت‌‌نام متقاضیان سامانه کارا در کشور

سامانه کارا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای لرستان از کسب رتبه ششم راهداری لرستان در ثبت‌‌نام متقاضیان سامانه کارا در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای لرستان گفت: با توجه به اینکه بخش حمل و نقل از مشاغل آسیب دیده در بحران کرونا به شمار می رود ساماندهی معیشت فعالان این بخش بسیار حائز اهمیت است از این رو از آغاز طرح ثبت نام متقاضیان فعال در حمل و نقل جاده ای جهت دریافت تسهیلات کمک معیشتی در سامانه کارا تاکنون تعداد ۱۲ هزار و ۶۹۸ نفر در لرستان ساماندهی و موفق به ثبت نام شده اند که در این زمینه رتبه ششم را در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور داریم.

وی افزود: از نظر پرداخت تسهیلات به متقاضیان نیز در رتبه دهم کشور هستیم و تاکنون ۵۳ درصد متقاضیان تسهیلات دریافت کرده اند.

شرفی اظهار داشت: این عملکرد در پی تلاش و پیگیری همکاران در امر ثبت نام متقاضیان تسهیلات از مراجع ذیربط، اطلاع رسانی وسیع در فضای مجازی، رسانه‌ها و تبلیغات محیطی، کار جمعی و شبانه روزی و تعامل بین بخشی حاصل شده است که جا دارد از همه دست اندرکاران آن قدردانی کنیم.