شناسهٔ خبر: 85249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت

قدردانی از یکی از اهالی روستای چانعلی زاهدان برای امدادرسانی به‌‌موقع در حادثه رانندگی

س و ب - جاده.JPG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان سیستان و بلوچستان از یکی از اهالی روستای چانعلی زاهدان به دلیل امدادرسانی سریع به حادثه رانندگی محور زاهدان-خاش و پاک‌سازی محل تصادف برای تردد روان سایر شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) ایوب کرد اظهار داشت: این حادثه رانندگی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد سی‌ام شهریورماه در محور زاهدان-خاش در محدوده روستای چانعلی رخ داد که براثر آن یک دستگاه سواری پژو به دلیل سرعت زیاد راننده از مسیر منحرف و دچار حریق شد.

وی افزود: بعد از بروز حادثه اقای صدیق ریگی یکی از ساکنان روستای چانعلی بلافاصله با احساس مسئولیت در برابر همنوعان، قبل از رسیدن نیروهای امدادی و راهداران با همکاری سایر اهالی منطقه اقدام به خاموش کردن حریق و پاکسازی محور مذکور کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان ادامه داد: با توجه به گستردگی محورهای مواصلاتی، همکاری مردم که در حاشیه محورها و مناطق روستایی سکونت دارند یا در جاده در حال تردد هستند می تواند یاریگر راهداران باشد.

کرد، خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی  ۱۴۱.irو نرم افزار موبایلی ۱۴۱ سامانه های ارتباطی برای اطلاع شهروندان گرامی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و غیره می باشد. ضمناً شهروندان می توانند از طریق تماس با تلفن ۳۱۴۱ چشم بینای ما در جاده ها باشند و وضعیت راه های نیمه شمالی استان را به ما اطلاع دهند.