شناسهٔ خبر: 85302 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نشست توسعه راه‌های منتهی به مرزهای کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی مطرح شد

اولویت‌بندی مسیر توسعه راه‌های کشور / برگزاری کارگروهی طی ۲ هفته آینده

نشست توسعه راه‌های منتهی به مرز با حضور وزیر راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نشستی با هدف توسعه راه‌های منتهی به مرزهای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با هدف توسعه راه‌های منتهی به مرز نشستی در این زمینه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. در این نشست که شهرام آدم نژاد، معاون حمل و امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند، در این خصوص بحث و تبادل و نظر شد.

حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت:‌ در توسعه شبکه بزرگراهی اولویت با مکان‌هایی است که جریان ترافیک دارد و می‌تواند تا پایانه‌های مرزی و نقاط تولید بار و مرزهای کشور اتصال پیدا کند.

ببینید| نشست توسعه راه‌های منتهی به مرز با حضور وزیر راه و شهرسازی

وی افزود: در این خصوص در جلسه‌ای که با حضور مقام عالی وزارت و دیگر معاونان مربوطه برگزار شد، تصمیم‌گیری این بود که اولویت‌ها دسته‌بندی شود و با برگزاری کارگروهی طی دو هفته آینده این کار انجام گیرد.