شناسهٔ خبر: 85313 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

وزارت راه و شهرسازی:

بیمارستان تکاب تا پایان دولت به بهره‌‌برداری می‌رسد

بیمارستان تکاب وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: بیمارستان تکاب آذربایجان غربی با پیشرفت حدود ۹۸ درصد تا پایان دولت به بهره برداری می‌‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیمارستان۹۰ تخت‌خوابی تکاب در استان آذربایجان‌‌غربی با زیربنای هشت هزار و ۷۱۳ مترمربع و ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، مطابق برنامه‌‌‌ریزی انجام‌‌شده، تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد.

این بیمارستان، دارای بخش‌های اورژانس، بستری، داخلی، بستری زنان، بستری کودکان، بستری داخلی، بخش‌های ICU و CCU و بستری کودکان نارس است.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، روز پنجشنبه، ۲۷ شهریورماه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، از تجهیز و بهره‌برداری از ۶ بیمارستان دیگر تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های، تربیت‌‌‌حیدریه، جهرم، گچساران، مهدی‌‌‌شهر، تکاب و خمین به بهره‌برداری خواهند رسید.

او ادامه داد: چهار بیمارستان نیز در شهرستان‌های، لنگرود، سراوان، زرند و تویسرکان با تجهیزات و مشخصات روز، به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل شده است.

یادآوری می‌‌شود در ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی در اشتباهی لفظی و سهوی به بیمارستان تکاب در کردستان اشاره شده بود که بدین‌‌وسیله اصلاح می‌‌شود.