شناسهٔ خبر: 85342 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به منظور افزایش آمادگی و ایمنی کار در ارتفاع نیروهای آتش نشانی و شرکت های پیمانکار برگزار شد؛

برگزاری مانور امداد و نجات، اطفاء حریق و سقوط از ارتفاع حین کار در بندر چابهار

برنامه به منظور افزایش سطح آمادگی نیروهای آتش نشانی و کارکنان شرکت های پیمانکار و ایمنی کار در ارتفاع، مانور اطفاء حریق و امداد و نجات ناشی از سقوط از ارتفاع در بندر چابهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی بنادر استان گفت: بمنظور آشنایی نیروهای آتش نشان و کارکنان شرکت های پیمانکاری با حوادث کار در ارتفاع و افزایش آمادگی در شرایط اضطرار و کاهش ریسک های احتمالی، مانور امداد و نجات و اطفاء حریق ناشی از حوادث سقوط از ارتفاع حین کار در محل در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

سعید سعید موسوی هدف از برگزاری این مانور را  بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروهای آتش نشانی و کارکنان پیمانکاران و چگونگی وضعیت ایمنی در هنگام کار در ارتفاع توسط پیمانکاران بندر عنوان کرد که توسط آتش نشانی و با همکاری شرکت های پیمانکار در انبار شماره ۳ بندر شهید بهشتی انجام شد.

این مقام مسئول، هماهنگی و آمادگی تیم های امدادی و اطفایی را طی عملیات مطلوب ارزیابی کرد و  دراین باره افزود: در برگزاری این مانور یک دستگاه خودروی اطفایی سنگین، یکدستگاه خودروی امداد و نجات، یک دستگاه آمبولانس استفاده شد که و با حضور ۱۲ نفر نیروی آتش نشان، ۲ نفر امدادگر اورژانس و پرسنل یگان حفاظت طبق برنامه ریزی و سناریوی از پیش تعیین شده بصورت موفق برگزار شد.