شناسهٔ خبر: 8535 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

تشکیل ۵ کمیته پیگیری برای پیشبرد طرح مسکن مهر پردیس/ کمیته افتتاح فعال شد/ افتتاح برخی پروژه‌ها در هفته دولت

کوزو سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از راه‌اندازی پنج کمیته در این شرکت به منظور تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر شهر پردیس خبر داد.

حسین رجب صلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تشکیل پنج کمیته در شهر جدید پردیس برای پیشبرد امور مسکن مهر در این شهر خبر داد و گفت: کمیته‌های افتتاح، سرمایه‌گذاری، فنی، مسکن مهر و تهیه برنامه عملیاتی شرکت عمران شهر جدید پردیس به تازگی در شرکت عمران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تمرکز شرکت عمران بر روی فعال‌ کردن کمیته افتتاح است، ادامه داد: شرکت عمران پردیس تمام توان خود را به کار گرفته تا تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر با خدمات روبنایی و زیربنایی در هفته دولت تحویل شود بنابراین نخستین جلسه کمیته افتتاح با همین محور برگزار شد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از برگزاری جلسات مستمر با سازمان‌های مرتبط خبر داد و اظهار کرد: در تلاشیم مذاکرات این جلسات و نتیجه آن در بخش‌های آب، برق و گاز به میزانی از تعادل دست یابد. همچنین جلساتی را با مدیران فرمانداری، دادگستری و شهرداری شهر پردیس برگزار کردیم و با استانداری تهران هم به تفاهم مناسبی دست یافتیم.

گفتنی است که هفته گذشته معین ویژه شهر جدید پردیس از روشن شدن تکلیف آب، برق، گاز و فاضلاب واحدهای مسکن مهر پردیس خبر داد. /

نظر شما