شناسهٔ خبر: 85448 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:‌

لزوم پایان پروژه‌های جهش تولید استان کردستان تا پایان دولت دوازدهم

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان کردستان از طرح‌های جهش تولید این وزارتخانه بازدید و بر پایان آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور بررسی عملکرد نحوه اجرای طرح‌های جهش تولید وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه در سفر به استان کردستان از طرح‌های ویژه و اولویت‌دار این استان بازدید کرد.

در این بازدید که معاون وزیر راه و شهرسازی را معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حوزه ریلی و جاده‌ای و سایر مقامات همراهی می‌کردند، ضمن بررسی موارد و مشکلات این طرح‌ها بر پایان و بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم تاکید شد.

در این سفر غفاری از پروژه‌های راه‌آهن سنندج – مریوان به طول ۱۲۲ کیلومتر و ایستگاه‌های در حال احداث آن، بهسازی گردنه صلوات آباد به طول ۲۰ کیلومتر، کنارگذر شرقی سنندج و تقاطع آن، احداث راه اصلی سنندج – مریوان، محور مریوان – مرز باشماق، پایانه مرز رسمی باشماق بازدید و در جریان آخر مراحل پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.